Fiat 500 Forum banner

Problem z FIAT 500C 2012 Cabrio

1 reading
6.8K views 18 replies 9 participants last post by  irene_7033  
#1 ·
Witajcie wszyscy,

Jestem właścicielem Fiata 500C 2012 i nagle zepsuł mi się dach w kabriolecie, silnik i mechanika działają dobrze, ale sam dach jest całkowicie na swoim miejscu. Mój bagażnik otwiera się normalnie. Udało mi się umieścić dach na szynach i zamknąć go (tylko mały kawałek nie schodzi do przodu, mam teraz małą szczelinę). Zatrzaski po bokach się zepsuły (to kawałek plastiku).
Poszedłem do dealera i wycenili mi naprawę na 4590 dolarów i powiedzieli, że będą musieli zamówić cały nowy dach, mimo że twierdzą, że problem tkwi w tych plastikowych zatrzaskach, których brakuje i że dach się przesunął i dlatego nie mogę go już zamknąć. Dach jest w idealnym stanie, nie rozumiem, dlaczego nie mogą po prostu zamówić części i je wymienić.
Stoję przed dylematem, czy go naprawiać, czy wymienić. Ma 50 000 mil przebiegu, czy warto go zatrzymać, czy lepiej go ulepszyć? Kto miał podobne problemy? Mieszkam na Florydzie Południowej, może ktoś mógłby mi podać kontakt do warsztatu naprawczego, 4,5 tys. dolarów brzmi niedorzecznie.
 
#2 · (Edited)
Cześć wszystkim,

Jestem właścicielem Fiata 500C 2012 i z niebieskiego mojego dachu kabrioletu się zepsuł, silnik i mechanika działają dobrze, ale sam dach jest całkowicie na swoim miejscu. Mój bagażnik otwiera się normalnie. Udało mi się umieścić dach na szynach i zamknąć go (tylko mały kawałek nie schodzi do przodu, mam teraz małą szczelinę). Zatrzaski z boku się zepsuły (to kawałek plastiku).
Poszedłem do dealera i wycenili mi naprawę na 4590 dolarów i powiedzieli, że będą musieli zamówić cały nowy dach, mimo że twierdzą, że problem tkwi w tych plastikowych zatrzaskach, których brakuje i dlatego dach się przesunął i dlatego nie mogę go już zamknąć. Dach jest w idealnym stanie, nie rozumiem, dlaczego nie mogą po prostu zamówić części i je wymienić.
Stoję przed dylematem, czy go naprawiać, czy wymienić. Ma 50 000 mil przebiegu, czy warto go zatrzymać, czy lepiej ulepszyć? Kto miał podobne problemy? Mieszkam na Florydzie Południowej, może ktoś mógłby mi podać kontakt do warsztatu naprawczego, 4,5 tys. dolarów brzmi niedorzecznie.
Mogą to naprawić! Nie zamyka się, ponieważ plastikowe części, które nim poruszają, są oderwane. Mamy dokładnie ten sam problem, ponieważ ja też się tym zajmuję. Mam GQ z 2014 roku. Pierwszy dealer Fiata, do którego poszedłem, też próbował mi to wcisnąć. Ale zbadałem sprawę przed pójściem i powiedziałem: „Dlaczego miałbyś wymieniać cały dach, skoro możesz kupić osprzęt po obu stronach, aby go naprawić?” Następnie skorygował swoją wycenę. smh. Co dało 2004,90 $. Denerwuje mnie, że najwyraźniej próbują wykorzystywać kobiety, u twojego i mojego dealera. Ale potrzebujesz zestawu napędu dachu kabrioletu po lewej i prawej stronie. Możesz je znaleźć online za około 260–300 dolarów za stronę. Oni to wiedzą. Jeśli masz kogoś, kto może to dla ciebie zrobić. Kupno zestawów i samodzielne wykonanie byłoby znacznie tańsze. (Mój jest zepsuty, ponieważ ktoś próbował się włamać i nawet z pełnym ubezpieczeniem nie mogę znaleźć warsztatu, który by to zrobił. Miałem go u dealera i miałem samochód zastępczy, a potem dostałem dziś rano telefon, że nie mają nikogo, kto mógłby to zrobić, więc musiałem odebrać samochód) Więc myślę, że wezmę weekend i zrobię to sam. Wiele filmów na YouTube pokazuje nam, jak to zrobić. Powodzenia kochanie. Mam nadzieję, że mogłem ci pomóc. Przynajmniej uzbroić cię w wiedzę, abyś mógł wrócić i powiedzieć im, że wiesz, że obejmuje to 2 zestawy, lewy i prawy, a kosztują one w przybliżeniu 300 dolarów każdy. Współczuję ci... mój trwa od końca stycznia... Chcę tylko płakać, to takie kłopotliwe i przytłaczające...
 
#3 ·
Oni mogą to naprawić! Ja też się z tym zmagam. Mam GQ z 2014 roku. Pierwszy dealer Fiata, do którego poszedłem, też próbował to na mnie wyciągnąć. Ale zbadałem sprawę przed pójściem i powiedziałem: "Dlaczego miałbyś wymieniać cały dach, skoro możesz kupić osprzęt po obu stronach, aby go naprawić?" Wtedy skorygował kosztorys. smh. Co dało kwotę 2004,90 $. Denerwuje mnie, że próbują wykorzystywać kobiety, najwyraźniej u twojego i mojego dealera. Ale potrzebujesz zestawu napędu dachu konwertowalnego po lewej i prawej stronie. Można je znaleźć w Internecie za około 260-300 dolarów za stronę. Oni o tym wiedzą. Jeśli masz kogoś, kto może to dla ciebie zrobić. Zakup zestawów i samodzielne wykonanie byłoby znacznie tańsze. (Mój jest zepsuty, ponieważ ktoś próbował się włamać, i nawet z pełnym ubezpieczeniem nie mogę znaleźć warsztatu, który by to zrobił. Miałem go u dealera i miałem samochód zastępczy, a potem dostałem dziś rano telefon, że nie mają nikogo, kto mógłby to zrobić, więc musiałem odebrać samochód) Więc myślę, że wezmę weekend i zrobię to sam. Na YouTube jest wiele filmów, które pokazują nam, jak to zrobić. Powodzenia kochanie. Mam nadzieję, że mogłem ci pomóc. Przynajmniej uzbroić cię w wiedzę, abyś mógł wrócić i powiedzieć im, że wiesz, że obejmuje to 2 zestawy, lewy i prawy, i że kosztują one w przybliżeniu 300 dolarów każdy. Współczuję ci... mój trwa od końca stycznia... Chcę tylko płakać, to takie kłopotliwe i przytłaczające..
Nawiasem mówiąc. Jestem również w rejonie Tampa na Florydzie. Chcę również dodać, że znalazłem tutaj w Wielkiej Brytanii gościa, który drukuje w 3D część, której tak naprawdę potrzebujemy i sprzedaje ją o wiele taniej. Ostatnio miał na eBayu zestaw 2 za 40 funtów. Napisałem do niego i czekam na odpowiedź. Więc to może być również opcja dla ciebie, jeśli masz kogoś, kto mógłby to dla ciebie zrobić lub pomóc ci to zrobić.
 
#19 ·
Witajcie,

Mam Fiata 500C 2012 i z niebieskiego nieba zepsuł mi się dach w kabriolecie, silnik i mechanika działają dobrze, ale sam dach jest całkowicie na swoim miejscu. Mój bagażnik otwiera się normalnie. Udało mi się założyć dach na szyny i zamknąć go (tylko mały kawałek nie dochodzi do przodu, mam teraz małą szczelinę). Zatrzaski z boku się zepsuły (to kawałek plastiku).
Poszedłem do dealera i wycenili mi naprawę na 4590 dolarów i powiedzieli, że będą musieli zamówić cały nowy dach, mimo że twierdzą, że problem tkwi w tych plastikowych zatrzaskach, których brakuje i że dach został przesunięty i dlatego nie mogę go już zamknąć. Dach jest w idealnym stanie, nie rozumiem, dlaczego nie mogą po prostu zamówić części i je wymienić.
Stoję przed dylematem, czy go naprawiać, czy wymienić. Ma 50 000 mil na liczniku, czy warto go zatrzymać, czy lepiej ulepszyć? Kto miał podobne problemy? Mieszkam w południowej Florydzie, może ktoś mógłby mi podać kontakt do warsztatu naprawczego, 4,5 tys. dolarów brzmi niedorzecznie.
Możesz dostać części na Ebay.