Goedenavond, ik ben ten einde raad met deze 2016 500e die minder dan een maand geleden tweedehands is gekocht. Mijn vrouw reed ermee naar haar werk en toen ze naar huis wilde rijden, geen uconnect radio - zwart scherm, stuurwielbediening doet niets. Ik heb gekeken en de kilometerteller knippert. Hier gezocht, het heeft een proxy reset nodig, dus ik heb de gele kabel en een OBDLink Sx besteld zoals aanbevolen om dit te doen. Ondertussen is de 12V dood gegaan, dus ik heb er vandaag een nieuwe gekocht. De kabels kwamen binnen, dus ik probeerde alfaobd, die steeds opduikt voor een Bluetooth-verbinding met de SX aangesloten en groen. Ik besloot de software voor de OBDLink te gebruiken om te zien of ik hem misschien eerst daarmee moet verbinden, maar hij maakt geen verbinding met de auto (de gele adapter voor dit deel losgekoppeld). Foutmelding met de vraag naar compatibiliteit met de auto omdat de SX door de computer wordt gezien. (Ook nu knipperen esc, rbs, lichten tijdens het proberen te verbinden) Ik heb gezocht en het lijkt erop dat iedereen gewoon plug-and-play is, dus ik hoop dat ik hulp kan krijgen om hem aan te sluiten en hoe ik precies de proxy reset moet uitvoeren, afgezien van "Ik heb een proxy reset gedaan" omdat ik me nu een idioot voel.