Ik heb mijn LED-koplampkit en de W5W-lampen van XenonXtutti ontvangen en ze zondag gemonteerd (althans de koplampen). Zoals je op de foto's van Rollerleg zult zien, worden ze geleverd met twee zwarte dozen - de eerste is voor LED-drivers, denk ik, en de tweede voor de Canbus? Ik heb het geprobeerd met alleen de eerste doos en ze werken perfect, dus een aanzienlijke vermindering van bekabeling en zwarte dozen. Ik heb geprobeerd de W5W-lampen te monteren, maar mijn handen zijn gewoon te groot om ze te bereiken, dus ik wacht tot mijn dochter even langskomt. Ze heeft heel kleine handen en is ook een capabele monteur! De koplampen werken erg goed met een goede afsnijding, maar de voorkant ziet er nog steeds zo raar uit met een mengsel van mooi wit licht en een beetje geel! Denk eraan, bestel de (vermeende) Osram H19 LED's niet van FranceXenon, want het zijn gewoon standaard H4's en het lichtbeeld is gewoon rommel. Hoewel ik mijn geld via PayPal heb teruggekregen, adverteert het Franse bedrijf ze nog steeds als H19's en beweert het dat ze precies hetzelfde zijn als H19's!!!