Fiat 500 Forum banner

Dobra recenzja 500e faktyczne posiadanie

567 views 17 replies 4 participants last post by  IanML  
#1 ·
Naprawdę dobra recenzja Fiata 500, od faktycznych leasingobiorców.
Dobro, zło i dziwactwa.
 
#2 ·
Bardzo mi się podoba, że wspomnieli, iż standardowe gniazdko jest wystarczające: W rzeczywistości ładuje się ponad 25 000 mil rocznie, w czasie, gdy przeciętny Amerykanin spędza w domu. Prawie każdy pojazd elektryczny może przejechać ponad 20 000 mil rocznie na standardowym gniazdku.
 
#5 ·
Tak, aplikacja jest do bani. Tak, radio nie jest super głośne, jeśli źródło sygnału jest słabe, ale...

Mam swoją dopiero od nieco ponad 1/3 roku, ale ponieważ ładuję powoli, ładuję często, ale nigdy nie zawiodła podczas ładowania ani nie przestała się ładować, więc...

Zastanawiam się, czy przypadkiem nie aktywowali timera zapobiegającego ładowaniu w samochodzie. Wiem, że to brzmi oczywisto, ale tak samo jest z uruchomieniem samochodu, a oni tego nie rozgryźli przez 2 lata (między nimi).
 
#6 ·
Mój system Bose w moim 500 jest całkiem dobry. Abarth mojego siostrzeńca ma system Beats.
Brzmi również świetnie. 500 mógłby zainstalować lepszy system. Wątpię, czy istnieją jakiekolwiek systemy z rynku wtórnego dla nowego 500e.
Zastanawiałbym się, jaka byłaby rzeczywista zasięg jazdy tutaj. Na Środkowym Zachodzie.
Zderzak do zderzaka, korek na autostradzie. Podczas zamieci tutaj 20-minutowa
'jazda do pracy. Może skończyć się 2 1/2 godziny stania na autostradzie. Reflektory włączone,
wycieraczki, ogrzewanie, wycieraczka koła, z tylną wycieraczką itp.
 
#8 · (Edited)
Na Środkowym Zachodzie.
Od zderzaka do zderzaka, korek na autostradzie. Podczas zamieci śnieżnej tutaj, 20 minutowa
'jazda do pracy. Może skończyć się 2 1/2 godzinami siedzenia na autostradzie.
Nie ma problemu.

Silnik napędowy zużywa BARDZO mało energii podczas tak wolnej jazdy.
Głównym czynnikiem byłby czas spędzony z włączonym ogrzewaniem kabiny, które działa przez około 36 godzin na pełnym ładowaniu w temperaturze około 30 °F.
 
#9 ·
& OMFG znowu:

Szok i niedowierzanie! Jeśli nie zapniesz pasów, musisz nacisnąć przycisk, aby zwolnić hamulec postojowy :eek:.

Jak bardzo są rozpieszczeni?! Prawdopodobnie ludzie tacy jak oni sprawili, że Fiat dodał czujnik wilgotności, który może unieruchomić samochód, tylko po to, żebyś nie musiał naciskać przycisku odmrażania jednym dotknięciem :rolleyes:.
 
#17 ·
To może być bardziej realistyczna roczna recenzja 500e od faktycznego właściciela:
Zastanawiam się, czy woskowanie samochodu zapobiegnie uszkodzeniu lakieru, tak jak my starzy robiliśmy to w każdą niedzielę rano?
Mój 6-miesięczny La Prima odziedziczył problem z innych pojazdów z jasnymi siedzeniami (widzę posty z 2013 roku z tym samym problemem). Białe siedzenia ze skóry wegańskiej to prawdziwa udręka (wybacz wyrażenie) jeśli chodzi o powstawanie śladów. Muszę czyścić zewnętrzną krawędź po stronie kierowcy co tydzień (a przynajmniej muszę), niebieskie dżinsy zostawiają ślady otarć na podniesionej krawędzi, w szczególności, ale także na głównej części siedzenia. Łatwo schodzi, ale jestem trochę zaniepokojony długoterminową trwałością i zanim ktoś zasugeruje białe spodnie, nie będę nosić białych spodni w zimie przy -20 stopniach Celsjusza w Montrealu.
 
#14 · (Edited)
Dla moich rodaków zmagających się z "jednostkami"*, końcowy wynik był następujący:

75 mil zasięgu przy 13° poniżej zera F, przy 72mph prędkości powietrznej (prędkość samochodu plus wiatr czołowy, który jest zdecydowanie największym czynnikiem wpływającym na zasięg).

Nie jest to dokładnie "ekstremalne" dla amerykańskiego Środkowego Zachodu, ale powinno dać wam całkiem dobre pojęcie.


*

  • Tytuł filmu -25° C to 13° poniżej zera F.
  • "20 km/h" to 12 mph wiatru czołowego.
  • Średnia prędkość 97 km/h to 60 mph, co daje efektywną prędkość powietrzną 72 mph.
  • "120 km" z wiatrem czołowym przez cały czas to 75 mil.
 
#15 ·
To jest prędkość powietrza: prędkość samochodu plus wiatr czołowy. To zdecydowanie największy czynnik zasięgu.

Na przykład, przy wietrze czołowym o prędkości 70 mil na godzinę, jadąc z prędkością zaledwie 10 mil na godzinę, uzyskasz tylko taki sam niski zasięg, jak jazda z prędkością 80 mil na godzinę bez wiatru.