Na maandenlang nadenken en overpeinzen heb ik eindelijk Baby Moon wieldoppen op mijn fantastische 2012 Fiat 500 Pop gemonteerd! Ik ben een grote fan van de
Witte muren!! En noem me gek, maar het matchen van de chromen onderdelen aan die kleur van de stalen velg zou er best goed uitzienHet ziet er nog steeds geweldig uit! Witte muur zou de truc doen!
![]()
![]()
Welkom op het forum.Hallo, ik heb dit geprobeerd te doen op mijn 2013 Fiat Pop. Ik heb eigenlijk baby moon-naven besteld die 10,125 inch waren. Het probleem is dat ik me realiseerde dat ze niet pasten toen ik ze op de auto wilde monteren. Kan iemand mij een link geven naar de daadwerkelijke naaf die in dit project wordt gebruikt? Bedankt!
Wil dit echt zelf weten. Doe dit voor mijn vrouw en wil het niet verpesten.Kunt u mij vertellen welk wieldopmodel u hebt gebruikt of een link geven naar degenen op hun site die u hebt gebruikt? Ik ben daar aan het rondkijken, maar wil gewoon niet de verkeerde wieldoppen kopen.
Bedankt,
Hal
Leuk om wat foto's te zien als je klaar bent...of verder bent.Bedankt. Een paar weken geleden verkocht ik mijn oude '49 Ford truck, en de volgende dag vond mijn vrouw een groene '13 Fiat op Craigslist waar ze verliefd op werd. Ik heb een beetje gegoogeld om te zien wat je ermee kon doen (ik kan gewoon geen auto origineel houden... lol) & vond deze thread met de groene Fiat met de ringen & doppen op gespoten stalen velgen. We hielden allebei van de look, dus we proberen het te dupliceren. De vorige eigenaar heeft op een gegeven moment een van de stalen velgen behoorlijk verbogen op een kuil, neem ik aan, en een paar wieldoppen verloren, dus hebben ze er een paar goedkope, plastic AutoZone 5-spaaks / 5 "lug" wieldoppen op gezet. Ik heb een nieuwe stalen velg besteld, een set Eibach prokit veren, en nu proberen we nog steeds uit te zoeken welke baby moon we moeten nemen, zodat ik een set kan bestellen samen met wat sierringen. Het lijkt erop dat ik waarschijnlijk HubCapMike's of zoiets moet bellen om het uit te zoeken. Zou er best cool uit moeten zien als we het allemaal hebben opgezet, hoor!
Hoi. Hoe heb je de wieldoppen aan de velgen bevestigd?Hallo. Ik ben geïnspireerd door enkele berichten hier en wil mijn Fiat 500 nieuwe schoenen delen. Standaard wielen waren 15 inch en ik heb er nu zomerwielen op. Ik heb nieuwe stalen Fiat 14 inch wielen gekocht, ze wit geschilderd en VW baby Moon wieldoppen bevestigd. Bedankt voor de inspiratie. Prettige en veilige reis!
View attachment 111052
View attachment 111050
View attachment 111054
View attachment 111053
View attachment 111051