Fiat 500 Forum banner

zresetuj powiadomienie o usłudze

1 reading
14K views 16 replies 8 participants last post by  Karlmb  
#1 ·
Zabrałem moją 500e prima z 2022 roku do serwisu w warsztacie innym niż Fiat, ponieważ w pobliżu nie ma serwisu Fiata. Niestety nie udało im się zresetować powiadomienia o serwisie, czy ktoś wie, jak to zrobić?
 
#4 ·
Wziąłem mojego 2022 500e prima do niezależnego warsztatu, a nie Fiata, na przegląd, ponieważ w pobliżu nie ma warsztatu Fiata, niestety nie byli w stanie zresetować powiadomienia o serwisie, czy ktoś wie, jak to zrobić?
Ponieważ w 2. generacji 500e wbudowana jest brama bezpieczeństwa (SGW) w sposób, który uniemożliwia używanie urządzeń SGW By-Pass, tylko dealerzy lub niezależni z narzędziem FCA WiTech2 mogą dokonać resetu.
Korzystam z niezależnego warsztatu Alfa Romeo w Pershore z WiTech2, który prawdopodobnie mógłby to dla ciebie zrobić.
Uważam, że istnieją alternatywne narzędzia o funkcjonalności równoważnej WiTech2, ale są one drogie i nie jestem świadomy żadnego niezależnego warsztatu w Wielkiej Brytanii, który dokonał takiej inwestycji.
Z tego, co wiem, obecnie nie ma żadnej realnej alternatywy dla Witech2 w Wielkiej Brytanii.
 
#10 ·
Skanery Autel (poniżej 500 USD) i wierzę, że TopDon również może teraz resetować wskaźniki serwisowe, ale trzeba zapłacić raz za możliwość automatycznego uwierzytelniania. Śmieszne, skoro jesteśmy właścicielami pojazdów.
Absolutnie się zgadzam, musiałem zabrać mojego 500E do Fiata na pierwszy serwis po zaledwie 6 miesiącach, myślałem, że będzie za darmo, ale naliczyli fenomenalną kwotę za nic. Powiedzmy, że w euro było to około 300 €. Nigdy nie byłem zadowolony z dealera i absolutnie nie zamierzam wracać ani płacić tego rodzaju kwoty za usunięcie klucza.
Teraz zejdę z mojego kazania 😂
 
#6 ·
www.garagediagnostictools.co.uk stwierdza::

"Subskrypcja Autel Fiat SGW Access oferuje klientom wygodny i niezawodny sposób dostępu do modułu SGW (Security Gateway) w pojazdach Fiat, Alfa Romeo i Chrysler. Dzięki 12-miesięcznej subskrypcji użytkownicy mogą odblokować pełny potencjał swojego narzędzia diagnostycznego Autel dla tych konkretnych modeli pojazdów.

Aby zapewnić bezproblemowe działanie, klienci proszeni są o podanie numeru seryjnego swojego narzędzia diagnostycznego Autel podczas procesu realizacji transakcji. Należy pamiętać, że narzędzie musi mieć numer seryjny z Wielkiej Brytanii, aby umożliwić dostęp do SGW. Autel potrzebuje około 10 dni roboczych na przetworzenie i aktywację subskrypcji, umożliwiając dostęp do SGW w narzędziu.

Subskrypcja Autel Fiat Access otwiera szereg możliwości i funkcji dla pojazdów Fiat, Alfa Romeo i Chrysler. Uzyskując dostęp do modułu SGW, użytkownicy mogą wykonywać zaawansowaną diagnostykę, uzyskiwać dostęp do funkcji specjalnych oraz wykonywać programowanie kluczy i zadania kodowania specyficzne dla tych marek pojazdów. Subskrypcja zapewnia, że narzędzia diagnostyczne Autel są na bieżąco z najnowszym oprogramowaniem, zapewniając użytkownikom niezbędne narzędzia do rozwiązywania złożonych napraw i konserwacji pojazdów.

Autel stawia na zadowolenie klienta i dąży do świadczenia wysokiej jakości usług. 12-miesięczna subskrypcja Autel Fiat SGW Access ma na celu zapewnienie dłuższego okresu dostępu do modułu SGW. Pozwala to użytkownikom na wydajną i efektywną pracę nad pojazdami Fiat, Alfa Romeo i Chrysler, dając pewność, że poradzą sobie z wszelkimi wyzwaniami motoryzacyjnymi, które mogą się pojawić.

Należy pamiętać, że subskrypcja Autel Fiat SGW Access jest specyficzna dla pojazdów Fiat, Alfa Romeo i Chrysler i jest ważna przez okres 12 miesięcy. Ważne jest, aby upewnić się, że narzędzia diagnostyczne Autel są kompatybilne z tą subskrypcją i spełniają niezbędne wymagania."

Koszt to 150 £ / rok oprócz zakupu urządzenia Autel.
 
#13 ·
www.garagediagnostictools.co.uk stwierdza::

"Subskrypcja Autel Fiat SGW Access oferuje klientom wygodny i niezawodny sposób dostępu do modułu SGW (Security Gateway) w pojazdach Fiat, Alfa Romeo i Chrysler. Dzięki 12-miesięcznej subskrypcji użytkownicy mogą odblokować pełny potencjał swojego narzędzia diagnostycznego Autel dla tych konkretnych modeli pojazdów.

Aby zapewnić bezproblemową obsługę, klienci proszeni są o podanie numeru seryjnego swojego narzędzia diagnostycznego Autel podczas procesu realizacji transakcji. Należy pamiętać, że narzędzie musi być narzędziem z brytyjskim numerem seryjnym, aby umożliwić dostęp do SGW. Autel potrzebuje około 10 dni roboczych na przetworzenie i aktywację subskrypcji, umożliwiając dostęp do SGW w narzędziu.

Subskrypcja Autel Fiat Access otwiera szereg możliwości i funkcji dla pojazdów Fiat, Alfa Romeo i Chrysler. Uzyskując dostęp do modułu SGW, użytkownicy mogą wykonywać zaawansowaną diagnostykę, uzyskiwać dostęp do specjalnych funkcji oraz wykonywać programowanie kluczy i zadania kodowania specyficzne dla tych marek pojazdów. Subskrypcja zapewnia, że narzędzia diagnostyczne Autel są na bieżąco z najnowszym oprogramowaniem, zapewniając użytkownikom niezbędne narzędzia do rozwiązywania złożonych napraw i konserwacji pojazdów.

Autel stawia na satysfakcję klienta i dąży do świadczenia wysokiej jakości usług. 12-miesięczna subskrypcja Autel Fiat SGW Access ma na celu zapewnienie dłuższego okresu dostępu do modułu SGW. Pozwala to użytkownikom na wydajną i efektywną pracę nad pojazdami Fiat, Alfa Romeo i Chrysler, dając pewność w rozwiązywaniu wszelkich problemów motoryzacyjnych, które mogą się pojawić.

Należy pamiętać, że subskrypcja Autel Fiat SGW Access jest specyficzna dla pojazdów Fiat, Alfa Romeo i Chrysler i jest ważna przez okres 12 miesięcy. Ważne jest, aby upewnić się, że narzędzia diagnostyczne Autel są kompatybilne z tą subskrypcją i spełniają niezbędne wymagania."


Koszt to 150 £ / rok oprócz zakupu urządzenia Autel.
To nie jest tanie, ale z drugiej strony perspektywa, że nie trzeba iść do serwisu, aby wykonać tę prostą usługę raz w roku, jest rzeczywiście kusząca.
Wolę wysłać pieniądze do Autela niż do działu posprzedażnego Stellantis.
I każdy powinien mieć możliwość przydatnego dostępu OBD do swoich samochodów.
 
#8 · (Edited)
50 dolarów tutaj w USA. Myślę, że można by kupić jeden z tych modułów obejścia SGW i używać go z prawie każdym przyzwoitym skanerem.
Jak stwierdziłem w #4, obejście SGW nie może być używane w 500e drugiej generacji, ponieważ jego SGW nie jest odrębnym podmiotem.
Uważam, że funkcjonalność SGW jest zawarta w module sterowania nadwoziem (BCM) w najnowszych modelach FCA, w tym w 500e drugiej generacji.
 
#14 ·
#15 ·
W Wielkiej Brytanii mam plan serwisowy Mopar i przedłużoną gwarancję dla mojego La Prima i uważam, że jest to lepsza wartość niż inwestowanie w rozwiązanie Autel.
Jestem 15 mil od warsztatu 'Stellantis For You', który właśnie został otwarty.
W przypadku wystąpienia poważnej wady, być może będę musiał kupić Autel, ale tylko wtedy.