Fiat 500 Forum banner
61 - 80 of 80 Posts
Czy 2 okrągłe światła LED pod zwykłym reflektorem nie działają, gdy wybierzesz zwykłe lampy halogenowe? Czy działają one tylko wtedy, gdy wybrano opcjonalne reflektory LED?
Tak dokładnie, to jest konfiguracja. Kiedy reflektory halogenowe są standardowe, to pod spodem znajdują się również tylko pomarańczowe kierunkowskazy.
 
Aktualizacja: jeśli byłeś zainteresowany modernizacją dolnych świateł z wersji halogenowej (tylko światła do skrętu) na LED (DRL + światła do skrętu), sprawdziłem i wydaje się, że wiązka przewodów i złącze są różne, halogen ma okrągłe złącze z 2 przewodami, podczas gdy LED ma 4/5 przewodów w płaskim złączu. Zbyt skomplikowane dla mnie, odpuszczam :)
 
Image
Kupiłem żarówki LED Philips Ultinons Access do naszego Fiata 500 Icon, zdjąłem osłonę reflektora samochodu i mam to (załączone zdjęcie) - czy jest jakiś sposób na bezpieczne wyjęcie żarówek reflektorów, aby je wymienić? Pociągnąłem za białe złącze, ale bałem się, że mogę je uszkodzić, jeśli użyję zbyt dużej siły i się wycofałem!

Klocek ręce sprawiają, że zadanie jest jeszcze trudniejsze :)
 
Wygląda więc na to, że wykręcenie tego jest dość łatwe, potrzeba tylko cierpliwości i odrobiny wysiłku - jednak nowe Philips Ultinons, które dostałem, wydają się nie chcieć stabilnie siedzieć w obudowie reflektora. Wydaje się, że standardowe żarówki halogenowe mają wklęsły punkt, który pomaga je utrzymać na miejscu, czego diody LED H4/H19 nie mają? Szkoda, ponieważ żarówki działały świetnie po włączeniu i stanowiły ogromną poprawę w stosunku do standardowych... ale jeśli nie uda mi się ich utrzymać w miejscu, będę musiał je zwrócić. Jakieś rekomendacje?
 
Początkowo dostałem również Philips Ultinon Access H19 LED i próbowałem zamontować je w moim Fiat 500e 2023. Niestety, nie pasują dobrze do obudowy reflektora, jak wyjaśniono kilka komentarzy temu w tym wątku. Zamiast tego zamówiłem LEDriving HL INTENSE H4/H19 | OSRAM Automotive, otrzymałem je dzisiaj i mam nadzieję, że wkrótce zainstaluję je w moim samochodzie. Będę informował o dalszych postępach.

Trzymam kciuki na podstawie doświadczeń innych z wątku :)
 
Początkowo dostałem również Philips Ultinon Access H19 LED i próbowałem je zamontować w moim Fiat 500e 2023. Niestety, nie pasują dobrze do obudowy reflektora, jak wyjaśniono kilka komentarzy temu w tym wątku. Złożyłem zamówienie na LEDriving HL INTENSE H4/H19 | OSRAM Automotive i otrzymałem je dzisiaj, mając nadzieję, że wkrótce zainstaluję je w moim samochodzie. Będę informował o dalszych wydarzeniach.

Trzymam kciuki, opierając się na doświadczeniach innych z wątku :)
Czy je zainstalowałeś?
Jakie było doświadczenie?
 
Czy je zainstalowałeś?
Jakie było doświadczenie?
Przepraszam, zapomniałem zaktualizować mój post z doświadczeniami po instalacji tutaj na tym forum. Jeżdżę od trzech tygodni po zamianie standardowych halogenów na LEDriving HL INTENSE H4/H19 | OSRAM Automotive i to fantastyczne doświadczenie. Czuję się pewniej, zabierając teraz samochód na dłuższe przejażdżki w bardzo ciemne i ponure nordyckie zimy. Rozkład światła i wzór wiązki są również porównywalne z halogenami. Nigdy żaden nadjeżdżający kierowca nie mrugał do mnie, czując, że ich oślepiałem. Wydajność świateł drogowych również znacznie się poprawiła. Samochód wygląda teraz super fajnie w białych diodach LED niż wcześniej w żółtych halogenowych reflektorach. Dodaję kilka zdjęć po zamianie na światła LED (wkrótce dodam zdjęcia świateł drogowych..)

Image
Image
 
Mówię o zrobieniu kilku nacięć w tylnej plastikowej osłonie reflektora, aby można było przez nią przeciągnąć przewody. Jeśli montujesz tak jak ja, musisz przeciągnąć dwa, ten, który zasila statecznik, a następnie ten, który idzie z jednostki sterującej do żarówki. Nie zrobiłem zdjęć mojej osłony, ale pomysł jest zbliżony do tego załączonego.

View attachment 112283
Zostawiam te osłony zdjęte. Nawet zwykłe żarówki topią wszystkie plastikowe części, jeśli nie pozwalam na przepływ powietrza wokół światła.
 
Przepraszam, zapomniałem zaktualizować mój post z doświadczeniami po instalacji tutaj na tym forum. Jeżdżę od trzech tygodni po zamianie standardowych halogenów na LEDriving HL INTENSE H4/H19 | OSRAM Automotive i to fantastyczne doświadczenie. Czuję się pewniej, zabierając teraz samochód na dłuższe trasy w bardzo ciemne i ponure nordyckie zimy. Rozproszenie światła i wzór wiązki są również porównywalne z halogenami. Nigdy żaden nadjeżdżający kierowca nie mrugał do mnie, czując, że ich oślepiałem. Wydajność świateł drogowych również znacznie się poprawiła. Samochód wygląda teraz również super fajnie w białych diodach LED niż w żółtych halogenowych reflektorach wcześniej. Dodaję kilka zdjęć po zamianie na światła LED (wkrótce dodam zdjęcia świateł drogowych..)

View attachment 116992 View attachment 116994
Żadnych problemów z "żarówka jest przepalona" lub podobnymi? Po prostu podłącz i graj?
 
61 - 80 of 80 Posts